София Мел започна нова кампания „Всичко се върти около любовта“

Вдъхновена от силата на непреходната песен „Love Is All Around“, новата кампания на София Мел акцентира върху силата на любовта, която се влага в домашната храна.

Всяко печиво - от хляба, през баницата до сладкишите – е начин да се покаже грижа и внимание, а семейството и близките се обединяват около радостта от готвенето у дома. По този начин любимата българска марка показва как брашното не само създава вкусни ястия.

Силното послание на кампанията цели да докосне всеки, който влага и любов в процеса от месене до приготвяне на домашни ястия. Защото храната е много повече от просто прехрана – тя е израз на грижа, традиция и връзка, а с „Всичко се върти около любовта“ се показва радостта, която идва от споделените ястия, направени с любов и София Мел.

Основен акцент на кампанията е вълнуваща телевизионна реклама, улавяща магията на малките моменти – баба предава семейните тайни на своя внук, семейства се радват на времето, прекарано заедно в кухнята. В социалните мрежи също ще има поредица от инициативи, насърчаващи хората да споделят своите кулинарни истории под хаштага #изпечислюбов.

Вече повече от две десетилетия София Мел е верен приятел на домакините в България, предоставяйки висококачествено българско брашно, което гарантира отлични резултати. За София Мел страстта към качеството и събирането на хора около трапезата са основни принципи – защото всичко наистина се върти около любовта.

Повече за кампанията вижте на:ТУК  и ТУК