Вдъхновена от силата на непреходната песен „Love Is All Around“, новата кампания на София Мел акцентира върху силата на любовта, която се влага в домашната храна.
Всяко печиво - от хляба, през баницата до сладкишите – е начин да се покаже грижа и внимание, а семейството и близките се обединяват около радостта от готвенето у дома. По този начин любимата българска марка показва как брашното не само създава вкусни ястия.
Силното послание на кампанията цели да докосне всеки, който влага и любов в процеса от месене до приготвяне на домашни ястия. Защото храната е много повече от просто прехрана – тя е израз на грижа, традиция и връзка, а с „Всичко се върти около любовта“ се показва радостта, която идва от споделените ястия, направени с любов и София Мел.
Основен акцент на кампанията е вълнуваща телевизионна реклама, улавяща магията на малките моменти – баба предава семейните тайни на своя внук, семейства се радват на времето, прекарано заедно в кухнята. В социалните мрежи също ще има поредица от инициативи, насърчаващи хората да споделят своите кулинарни истории под хаштага #изпечислюбов.
Вече повече от две десетилетия София Мел е верен приятел на домакините в България, предоставяйки висококачествено българско брашно, което гарантира отлични резултати. За София Мел страстта към качеството и събирането на хора около трапезата са основни принципи – защото всичко наистина се върти около любовта.
Повече за кампанията вижте на:ТУК и ТУК