Информация за позицията:

•Осигурява техническата изправност на електросъоръженията с цел нормалната им експлоатация за осъществяване програмата за производство на промишленото предприятието.
•Контролира нормалното функциониране и правилната експлоатация на машините и съоръженията.
•Открива и отстранява дефекти на машините и ги поддържа в изправност.
•Извършва настройки на електрическото оборудване.
•Извършва текущ и основен ремонт на силнотокови и слаботокови електросъоръжения и системи за автоматизация.
•Работи с техническа документация, разчитане на чертежи и ел.схеми
•Вписва всички повреди и работи по поддръжката, които са били извършени по машините и инсталациите в работни карти и в дневник.
•Извършва профилактика на машините съгласно утвърдени програми и график. Извършва монтаж на нови електросъоръжения и кабелни инсталации.

Необходими умения и знания:

• Образование в сферата на електротехниката. Предимство е бакалавърска /магистърска степен;
• Минимум 3 годишен опит в промишлено предприятие;
• Стриктно съобразяване с правилата за собствена безопасност в сферата на електротехниката;
• Притежание на сертификати за сигурност и безопасност на труда или наличие на желание за изкарването на такъв курс;
• Увереност, социални умения, гъвкавост, адаптивност, коректност.

Кандидатствай

ЛОКОМОТИВЕН МАШИНИСТ – СИЛОЗЕН ОПЕРАТОР
 

Длъжностни задължения:
Приемане на зърно в силоза и задоволяване нуждите на мелницата от суровини за изпълнение на производствената програма на предприятието.
Управлява ж.п. машина в индустриалния клон на дружеството, спазвайки действащите правилници и устави.
Осъществява приемането, претеглянето и изваждането на вагоните от индустриалния клон на дружеството по утвърдените графици.
Извършва техническо обслужване на ж. п. машината и релсовите пътища.
Извършва разтоварване на вагони и камиони по указанията на началника на смяната.
Взима зърнени проби от камиони и вагони.
Товари камиони и вагони със субпродукти.
Отстранява технологични аварии.
Участва в профилактиката и ремонта на производствените съоръжения.
Извършва почистване на машините и помещенията в силоза по време на смяната.

Отговорности:
1. Отговаря за изправността на ж. п. машината.
2. Отговаря за своевременното разтоварване на вагони и камиони.
3. Отговаря за чистотата в силоза и локомотивното депо.


Режим на работа:
На смени – първа и втора.

Компанията предлага:

  • Осигуровки съгласно пълна договорена сума;
  • Всички изискуеми плащания за сменен режим на работа;
  • Ваучери за храна 200 лв месечно;
  • Допълнителна здравна застраховка;
  • Карта за спорт;
  • Допълнителен Коледен и Великденски бонус.

 

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствай

Стажант в отдел „Осигуряване на качеството и лаборатория“
 

„ГудМилс България“ ЕООД е една от най-големите и модерни мелници на Балканския полуостров и е част от австрийския холдинг GoodMills Group. Вече над 12 години дружеството провежда своята стажантска програма. Целта ни е да подкрепим младежите в началото на техния професионален път, да развият своите способности за екипна работа и умения за постигане на резултати.
Стажът е организиран в отдел „Осигуряване на качеството и лаборатория“. Отделът е оборудван с високотехнологични уреди, а екипът е съставен от изключителни специалисти. На стажантите е осигурено възнаграждение по договор.

Участието в стажантската програма ще ви даде възможност:
• Да окачествявате постъпващата суровина – хлебна пшеница и произведения продукт – брашното; да извършвате органолептични анализи на влага, пепел, протеин, глутен, отпускане на глутена, ситов анализ.
• Да придобиете реални умения за работа в лабораторията на водещ производител на храни.
• Да работите с експерти в сигурна и професионална среда.
• Да споделите корпоративните ни ценности и култура.
• Да станете част от европейския ни екип.
• Да придобиете базови знания за практическото приложение на системата за управление на качеството и поддържане на стандартите за качество в предприятието.

Изисквания към кандидатите:
• студенти от специалности в областта на: химия, биология, биотехнологии, хранителни технологии и др.
• работа с MS Office
• желание за участие в работния процес, екипност, организационни и аналитични умения, любознателност.

Ако имате интерес към стажа и искате да станете част от екипа на „ГудМилс България“ изпратете следните документи за кандидатстване:
Автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.

Важно за нас е да посочите в документите си дата, която е удобна за вас за започване на стажа.

Не е задължително притежаването на предишен професионален опит, но при наличието на такъв, ще представлява интерес за нас да го опишете.

Документите да бъдат адресирани до Димитринка Такева, отдел „Човешки ресурси”.
За контакти и изпращане на документи: тел. /02/8132 739; e-mail: dimitrinka.takeva@goodmills.bg

Кандидатствай

Специалистът по Интегрирани системи за качество и безопасност на храните /ИСКБХ/ е част от отдел „Осигуряване на качеството и лаборатория“, в който се извършват всички анализи на постъпващите суровини и на готовия продукт – брашното.  

Основни отговорности: 

- Осигуряване на съответствие с вътрешни стандарти, регулаторни изисквания и изисквания на клиентите;
- Експлоатация и развитие на системи за управление, внедрени в дружеството;
- Разработване и внедряване на нови стандарти;
- Подготовка, координация и контрол на годишен график за вътрешни и външни одити /предизвестени и непредизвестени/. Активно участие в провеждането на одити, контакти с външни партньори;
- Актуализиране на ИСКБХ при евентуални промени;
- Идентифициране и оценка на рисковете, предприемане на мерки за тяхната превенция;
- Активно участие в процеса на подобрение в компанията и внедряване на добри практики;
- Подпомагане на длъжностни лица за процесите при разработването и актуализирането на вътрешни правила (политики, процедури, инструкции), както и при документирането им;
- Поддържане и управление на регистър на несъответствията и коригиращите и превантивни действия, регистър на рисковете и план за мониторинг;
- Изготвяне на доклади, които включват преглед от ръководството на състоянието на поддържаната Интегрираните системи за качество и безопасност на храните;
- Поддържане на архив за ИСКБХ.

 

Основни изисквания за длъжността: 

1. Завършено висше образование.
2. Опит с разработването, внедряването, експлоатацията и/или развитието на системи за управление.
3. Сертификат за обучение за вътрешен одитор по един или повече стандарти.
4. Много добри умения за работа с Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint);
5. Способност за структуриране на информация и описание на процеси в писмена форма;
6. Владеене на английски език на работно ниво (писмено и говоримо).
7. Внимание към детайла и силна ориентация към качеството и резултатите.

 

Личностни качества: 

- Увереност, мотивация и желание за развитие в компанията;
- Инициативност, проактивност и аналитично мислене;
- Отлични умения за комуникация;
- Прецизност и самостоятелност в работата;
- Много добри умения за планиране и приоритизиране;
- Екипност и разбирателство;
- Лоялност и конфиденциалност.

 

Нашето предложение: 

- Постоянна работа в сигурна и развиваща се компания със стабилни позиции на българския пазар и възможности за кариерен растеж;
- Редовна смяна;
- Ваучери за храна – 200 лв месечно;
- Служебен паркинг;
- Допълнително здравно застраховане;
- Карта MultiSport на преференциална цена;
- Въвеждащо обучение с ментор;
- Висококачествeно работно облекло.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и считате, че отговаряте на изискванията, моля изпратете Вашата актуална автобиография. 
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. 

Кандидатствай

Попълнете формата за кандидатстване

(Позволени разширения: .pdf, .doc, .docx, .png, .jpg, .jpeg)